Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně?
Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží?
Měly by se organizace řídit zásadami „nejlepší praxe“?
Povede zvýšení mezd k vyšší motivaci pracovníků?
Podporuje „teambuilding“ týmovou práci?
Většina začínajících, ale i zkušenějších manažerů odpoví intuitivně ano. Nepotěšíme vás, není to pravda! Jde o typické slepé uličky řízení, na které by se měla pověsit cedulka: Tudy cesta nevede!
Zkušený poradce a autor řady knih vám odkryje čtyřicet nejčastějších mýtů, kterým manažeři a organizace podléhají, a ukáže vám, jak se věci opravdu mají a jak postupovat při vedení lidí a firem správně. Čtivá a praktická knížka je určena jak začínajícím, tak i zkušenějším manažerům, vedoucím týmů a studentům managementu.