Tvorba a prosazení správné podnikové strategie je „královskou“ oblastí managementu. Je východiskem řízení všech úspěšných organizací.
Cílem semináře je ukázat, co tvoří podnikovou strategií a jaký je její význam, vysvětlit hlavní úkoly strategického managementu, objasnit tvorbu strategie a její metody i ilustrovat způsoby, jak strategii v organizaci zavést a prosadit. Výklad se opírá o příklady úspěšných i neúspěšných podnikových strategií včetně jejich prosazování.
Stručná osnova semináře
Cílová skupina semináře:
Seminář je určen manažerům, stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem a významem podnikové strategie včetně metod její analýzy, tvorby a následného hodnocení
Lektor:
Jan Urban, působí dlouhodobě jako manažerský poradce a lektor, VŠ učitel managementu i lektor a garant kurzů MBA. Je autorem řady publikací zabývajících se řízením, mimo jiné knížky „Strategický management“ (2018) a „40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu“ (2017).